لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

بهترین طرح گچبری ستون و گچبری سر ستون

خانه >> مقالات >> بهترین طرح گچبری ستون و گچبری سر ستون

گچبری ستون
مجموعه گچبری مجتبی پارسایی با قرار دادن هنر و تجربه در کنار یکدیگر زیبایی فوق العاده ای را در گچ بری ستون ها به نمایش می گذارد. مشاوره و بازدید رایگان(09121671980)

عکس گچبری ستون و گچبری سرستون

فهرست مطالب

 

ستون گچبری

بسیاری از افراد ستون های قرار گرفته در فضای داخلی منزل خود را یک جسم اضافی می دانند که زیبایی فضا را از بین برده است. در صورتی که اجرای گچبری ستون به صورت اصولی می تواند زیبایی فضا را چند برابر کند و ستون ها را به نقطه قوت طراحی خانه شما تبدیل کند. مجموعه گچبری مجتبی پارسایی از جمله مجموعه های متخصص و مجرب در زمینه گچ بری ستون می باشد.

مجموعه گچبری مجتبی پارسایی با قرار دادن هنر و تجربه در کنار یکدیگر زیبایی فوق العاده ای را در گچ بری ستون ها به نمایش می گذارد. مشاوره و بازدید رایگان در کنار شرایط پرداخت متنوع با در نظر گرفتن شرایط کارفرما از مهمترین ویژگی های این مجموعه محسوب می شود. از طرفی شما می توانید پیش از شروع کار، پروژه های این مجموعه که در حال اجرا هستند را بازدید نمایید. با این کار می توانید نسبت به روند پروژه و تخصص مجریان پروژه خود مطمئن شوید. در ادامه شما را با بهترین گچ بری های ستون به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

 

گچبری ستون منزل

ستون های اضافی در وسط و یا کنار فضا که به منظور افزایش استحکام بنا ایجاد می شوند، می توانند زیبایی فضا را تحت تاثیر قرار دهند. این ستون ها قابل جابجایی نیستند و به همین دلیل نمی توان آن ها را حذف کرد. اما این ستون های ساده را می توان با اجرای گچبری ستون تغییر داد و به فضا جلوه منحصر به فردی بخشید.

 

گچبری ستون پذیرایی

زیبایی و شکوه گچبری سر ستون و ستون ها را می توانید در پذیرایی خانه های بزرگ به وضوح تماشا کنید. به دلیل افزایش استحکام بنا در خانه هایی که پذیرایی آن ها از متراژ بالایی برخوردار است، وسط پذیرایی ستون زده می شود. کارفرمایان نیز با اجرای گچبری روی این ستون ها علاوه بر حفظ کاربری آن ها، زیبایی سالن پذیرایی را نیز افزایش می دهند.همچنین برای زیباتر شدن فضای پذیرایی می توانید از گچبری سقف ساده و شیک هم استفاده کنید تا زیبایی فضای پذیرایی خود را دو چندان کنید

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

 

گچبری ستون وسط پذیرایی

گچبری ستون وسط خانه می تواند راه حل بسیار کاربردی و ایده آل برای افزایش زیبایی ستون های ساده و بدون کاربرد وسط پذیرایی باشد. به طور کلی استفاده از گچبری برای طراحی ستون وسط خانه می تواند یک مرکز قابل توجه در فضای پذیرایی ایجاد نماید.

 

گچبری ستون کنار دیوار 

گچبری ستون در کنار دیوار باید طراحی کاملا هماهنگ و متناسب با دیوار داشته باشد. به همین دلیل اگر اصول طراحی در اجرای گچبری روی دیوارها رعایت شود، می توانید از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. گچبری روی ستون های کناری می توانند به فضا هویت ببخشند.

 

گچبری ستون مربع

گچبری ستون مربع شکل معمولا در فضاهایی استفاده می شود که از متراژ بالایی برخوردار هستند. این ستون ها بدون گچبری و آینه کاری جذابیتی ندارند و زیبایی فضا را نیز کاهش می دهند. به همین دلیل برای رفع ضعف و سادگی ستون های مربعی شکل بهترین راه استفاده از تکنیک گچبری می باشد.

 

گچبری ستون گرد

ستون گرد ساده معمولا در لابی هتل ها و یا فضای داخلی ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. ستون های گرد از جذابیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند. این زیبایی و جذابیت را می توان با استفاده از تکنیک گچبری ستون و سرستون چندین برابر نمود.

طرح ستون گچی

طرح گچبری ستون و سرستون انواع مختلفی دارد که افراد به راحتی می توانند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب نمایند. مجریان حرفه ای و متخصص در زمینه گچبری به خوبی می دانند که طرح های مورد استفاده برای ستون های گرد و مربعی کاملا با یکدیگر متفاوت اند. بنابراین بهتر است از مجریان متخصص بخواهید گچبری ستون مورد نظر شما را انجام دهند.

 

ستون گچی ساده

در صورتی که فضای مورد نظر شما کوچک است می توانید از گچبری ستون با طرح های ساده استفاده نمایید. این طرح ها نه تنها فضای خانه شما را کوچک نمی کنند، بلکه می توانند به بزرگ تر دیده شدن فضا نیز کمک کنند.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

گچبری روی ستون

اگر معماری اصیل ایرانی را بشناسید قطعا ستون های گچی و سنگی را نیز خواهید شناخت. این ستون ها در معماری گذشته ایران نشان از عظمت و شکوه هر بنا محسوب می شدند. امروزه نیز ممکن است در فضای وسط خانه و آشپزخانه به دلیل افزایش استحکام بنا از ستون استفاده شده باشد. بنابراین با استفاده از گچبری روی ستون به راحتی می توانید عظمت و شکوه فضای خانه خود را به نمایش بگذارید.

 

گچبری ستون آشپزخانه

همانطور که گفته شد در وسط و یا کنار فضای آشپزخانه نیز ممکن است از ستون استفاده شده باشد. در این صورت برای افزایش زیبایی فضای آشپزخانه می توانید از طرح های ساده گچبری روی ستون ها استفاده نمایید.

 

نیم ستون گچی

گچبری ستون روی نیم ستون ها نیز کاربرد دارند. نیم ستون ها معمولا در کنج دیوار، بالای شومینه، راهروها، روی اپن آشپزخانه و … قابل مشاهده هستند. انتخاب طرح گچبری روی نیم ستون ها نیز باید کاملا مطابق با طراحی فضا انتخاب شود.

 

نیم ستون آشپزخانه

گچبری ستون روی نیم ستون های آشپزخانه نیز به وفور قابل مشاهده می باشد. از طرفی معمولا نیم ستون ها در آشپزخانه روی اپن قرار دارند و جزئی از فضای پذیرایی نیز محسوب می شوند. به همین دلیل می توان از طرح هایی مطابق با فضای پذیرایی نیز برای گچبری نیم ستون های آشپزخانه استفاده نمود.

 

گچبری سرستون

سر ستون گچی نیز می تواند در فضاهای مسکونی، تجاری و یا حتی اداری مورد استفاده قرار گیرد. گچبری روی سرستون ها جذابیت و جلوه خاصی به فضای مورد نظر می بخشد. به همین دلیل است که در هتل ها، ویلاهای منحصر به فرد و منازل سلطنتی و کلاسیک به وفور این گچبری ها را مشاهده می کنیم. فراموش نکنید که گچبری سرستون را می توان در کنار گچبری روی ستون اجرایی نمود. اما بهتر است برای اطمینان از نتیجه کار از مجری کار در این رابطه نظرخواهی کنید.

مطالب مرتبط: گچبری کلاسیک

قیمت گچبری ستون و گچبری سرستون

هزینه اجرای گچبری ستون به عوامل مختلفی بستگی دارد.

1-ارتفاع و سطح مقطع ستون

2-طرح گچبری

3-تعداد ستون ها از شایع ترین عوامل موثر در تعیین قیمت گچبری هستند.

با این وجود مشاوره و بازدید نیز می تواند شامل هزینه باشد که مجموعه مجتبی پارسایی این هزینه را برای مشتریان خود رایگان کرده است.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *