لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

جدیدترین گچبری دور لوستر | دور لامپی ساده و شیک

خانه >> مقالات >> جدیدترین گچبری دور لوستر | دور لامپی ساده و شیک

گچبری دور لوستر

تصاویر گچبری دور لوستر/گچبری دور لامپی

فهرست مطالب

گچبری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که از قدیم در ساختمان های مختلف اجرا می شده است. این هنر که با دسترنج یک فرد ماهر و متریال های مختلف مانند گچ اجرا می شود، می تواند یک خانه را از یکنواختی و سادگی خارج کند. گچبری دور لوستر یکی از سبک های گچبری حرفه ای است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر به دنبال دریافت خدمات اجرای گچبری دور لامپی هستید، حتما از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید؛ چرا که خلاقیت، دانش و فن اجرای این نوع گچبری بسیار حائز اهمیت است.

گروه گچبری مجتبی پارسایی با بیش از دو دهه سابقه درخشان فعالیت در زمینه طراحی و اجرا انواع گچبری دورلوستر و دو لامپی آماده همکاری با کارفررمایان گرامی می باشد.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

دور لامپی ساده و شیک

برای خارج کردن یک فضا از سادگی می توان از هنرهای مختلف مانند گچبری دور لامپی استفاده کرد. اگر شما هم احساس می کنید که سقف خانه یا شرکت شما بسیار ساده است، ولی از طرفی از گچبری های بزرگ و پیچیده خوشتان نمی آید، می توانید از دور لامپی ساده و شیک استفاده کنید. گچبری دور لامپی ساده، هم برای خانه های مسکونی کلاسیک مناسب است، هم برای خانه های مسکونی مدرن. پس در اجرای این هنر در سقف خودتان شک و تردید نداشته باشید.

 

دور لامپی سقف جدید

این روزها ترندهای بسیار زیادی در صنعت گچبری وجود دارد. افرادی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند، باید تا حد ممکن از ترندهای جهانی برای اجرای دور لامپی سقف جدید استفاده کنید. در مجموعه گچبری مجتبی پارسایی، می توانید از مدل های جدید دور لامپی سقف استفاده کنید و از اجرای آن ها در سقف خانه یا شرکت خود لذت ببرید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

دور لامپی جدید

مدل های دور لامپی جدید بسیار زیاد است. در اکثر مدل ها شاهد به کار رفتن طرح های ساده، شیک و در عین حال پیچیده و خاص هستیم که همگی می توانند روی زیبایی خانه شما موثر باشند. اگر قصد اجرای دور لامپی جدید دارید، حتما نمونه کارها را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که دور لامپی انتخاب شده شما باید با سبک دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد.

 

دور لامپی جدید ساده

اگرچه بسیاری از مردم به گچبری دور لامپی پیچیده و بسیار شلوغ علاقه مند هستند؛ اما هنوز هم یکی از ترندهای جهانی گچبری، گچبری های ساده هستند. اگر علاقه مند به دور لامپی هستید و از طرح های شلوغ و پیچیده گچبری خوشتان نمی آید، می توانید از طرح های دور لامپی جدید و ساده استفاده کنید. به کار رفتن طرح های ساده، خاص و در عین حال کلاسیک در این نوع دور لامپی ها، زیبایی خانه شما را چندین برابر می کند. فقط کافیست که برای اطلاع از نمونه کارها، با مجموعه گچبری مجتبی پارسایی در ارتباط باشید.

 

دورلامپی ساده با گچ

گچکاری دور لامپی یکی از سخت‎ترین مدل های گچبری است. چرا که این نوع گچبری روی سقف اجرا می شود و نحوه اجرای آن نیز بسیار سخت است. اینکه بتوان گچ را روی سقف با ثبات بالایی نگه داشت و در عین حال طرح های جذاب و زیبایی را اجرا کرد، نیاز به تخصص و تجربه دارد. این کاری است که توسط آقای مجتبی پارسایی به صورت کاملا حرفه ای و دقیق انجام می شود. دور لامپی ساده با گچ یکی از طرح های محبوب در میان مشتریان است که هم ظاهر شیکی دارد، هم با هزینه کمتری اجرا می شود.

.

مطالب پیشنهادی:گچبری سقف

 

 دور لامپی مستطیلی

یکی از محبوب ترین طرح های دور لامپی که احتمالا با دیدن مدل های آن، طرفدار آن خواهید شد؛ دور لامپی مستطیلی است. گچبری دور لامپی مستطیلی، یکی از خاص ترین مدل های گچبری است که می تواند برای خانه های مسکونی مدرن نیز مورد استفاده قرار گیرد. طرح دور لامپ به صورت مستطیل طراحی شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد. می توان بسته به نظر شما مشتریان عزیز، هر نوع طرح و یا حتی رنگی را برای دور لامپ ها اجرا کرد تا زیبایی آن ها چندین برابر شود

مطالب پیشنهادی:پتینه کاری

 

گچبری دور لوستر مربع

گچبری دور لوستر مربع یکی از جذاب ترین انواع گچبری های موجود است که می توانید از آن استفاده کنید. اگر به طرح گچبری دور لوستر مستطیل علاقه‎ای ندارید، گچبری های مربع گزینه بهتری برای شما هستند. زیبایی این گچبری ها در سادگی آن هاست؛ اما برای اجرای آن ها با مدل های پیچیده کافیست که طرح مورد نظر خودتان را با مجموعه مجتبی پارسایی در میان بگذارید. همچنین، می توانید در کنار گچبری دور لوستر مربع، از دور لامپی مربعی ساده نیز استفاده کنید.

 

گچبری دور لامپی گرد

گچبری دور لامپی گرد را می توان سخت ترین مدل های گچبری شناخت. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای اجرا دور لامپی مربع یا دور لامپی مستطیل، از گچبری دور لامپی گرد استفاده کنند. گچبری گرد زیبایی فوق العاده ای دارد و در عین حال خاص و منحصر به فرد است. می توان طرح های پیچیده و کلاسیک را برای این نوع گچبری ایجاد کرد. فقط کافیست که طرح و رنگ گچبری خود را مشخص کنید تا ما آن را به بهترین شکل به اجرا در آوریم.

 

گچبری دورلامپی گرد

گچبری دور لامپی گرد

مطالب پیشنهادی:گچبری کلاسیک

 

گچبری دور لامپ پذیرایی

سالن پذیرایی مکانی برای استراحت اعضای خانواده و حضور مهمانان است. همین موضوع باعث شده تا زیبایی سالن پذیرایی اهمیت بسیار زیادی برای صاحب خانه ها داشته باشد. گچبری دور لامپ پذیرایی، یکی از بهترین اقداماتی است که می توانید برای زیباسازی سالن های پذیرایی انجام دهید. این مدل گچبری سقف سالن پذیرایی را از یکنواختی خارج می کند و ظاهری خاص به آن خواهد داد.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری دور لوستر جدید

لوستر به خودی خود نمای بسیار جذابی به سالن پذیرایی یا هر مکان دیگری می دهد. گچبری دور لوستر جدید یکی از سبک های گچبری است که احتمالا با دیدن آن، علاقه مند به اجرای آن خواهید شد. با گچبری لوستر شما نمای بیشتری خواهد داشت و زیبایی آن چندین برابر می شود. در واقع، لوستر و گچبری به صورت مکمل در کنار هم قرار می گیرند

 

طرح دور لوستر

طرح های زیادی به عنوان گچبری دور لوستر قابل اجرا هستند که برخی از آن ها پیچیده و برخی دیگر ساده می باشند. اگر متقاضی اجرای گچبری دور لوستر هستید، ابتدا طرح های دور لوستر را بررسی کنید و بر اساس آن ها پیش بروید. اگر طرح دور لوستر خاصی مد نظر دارید، می توانید آن را با ما در میان بگذارید. اگر بر اساس شرایط لوستر و ابعاد سقف و لوستر شما، امکان اجرای این طرح بود حتما آن را به بهترین شکل به اجرا در می آوریم.

 

گچبری دور لامپ

گچبری دور لامپ می تواند با در نظر گرفتن طرح دور لوستر انجام شود که هم زیبایی فوق العاده ای به لامپ می دهد، هم بسیار جذاب می باشد. گچبری دور لامپ با نور خود لامپ همخوانی دارد. در واقع، نور لامپ زیبایی گچبری را چندین برابر می کند.

 

دور لوستر دور لامپی گچی جدید

اگر در خانه یا شرکت خودتان دارای لامپ و لوستر هستید و می خواهید سقف را از سادگی خارج کنید، می توانید از خدمات دور لوستر دور لامپی گچی جدید استفاده کنید. دور لوسترهای گچی زیبایی فوق العاده ای به لوسترها می دهند. دور لامپی ها نیز برای حفظ زیبایی لامپ ها و رفع سادگی سقف گزینه خوبی هستند. اجرای هر دوی این هنرها، زیبایی سقف ها را چندین برابر می کند.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

دور لامپی گچی

اگر متقاضی اجرای دورلامپی گچی در مغازه، مراکز تجاری، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ها، اتاق منزل مسکونی و … هستید، ابتدا طرح های مختلف را بررسی کنید. دور لامپی ساده و شیک نه تنها زیبایی منحصر به فردی به لامپ و سقف می دهد، بلکه می تواند ارزش یک مکان را افزایش دهد. به خصوص اگر گچبری دور لامپ را به یک فرد متخصص سپرده باشید.

 

دور چراغ گچی

دور چراغ گچی یکی از جذاب ترین هنرهایی است که می توانید برای انواع چراغ های سقفی و دیواری مورد استفاده قرار دهید. گچبری دور چراغ با فوت و فن خاصی انجام می شود. به طوری که نور چراغ باعث زیبایی گچبری و گچبری باعث تکمیل زیبایی چراغ شود. طرح های مختلفی برای دور چراغ گچی وجود دارند که می توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان هر کدام را انتخاب کنید.

 

دور لامپی جدید بدون راویز

رابیتس یا به اصطلاح عموم راویز یک نوع متریال فلزی است که می تواند برای زیباسازی ساختمان و اجرای سبک های هنری مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از افراد برای راحت تر شدن کار گچبری دور لوستری و دور لامپی، از راویز استفاده می کنند. اما عیب راویز این است که باعث افزایش وزن سقف می شود و چالش های زیادی را از قبیل خرابی طرح به وجود می آید. مجتبی پارسایی با داشتن تخصص و مهارت دست فوق العاده، دور لامپی جدید را بدون هیچ گونه راویزی اجرا می کند.

 

مطالب پیشنهادی:رابیتس کاری

 

قیمت دور لامپی ساده و شیک

اجرای دور لامپی و گچبری دور لوستری، نیاز به صبر و تخصص بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال این هستید تا این از هنر جذاب بدون عیب و نقص استفاده کنید، بهتر است که به قیمت دور لامپی ساده و شیک توجه زیادی نداشته باشید. چون به هر حال فرد گچبر، هزینه مهارت و دانش خود را از شما دریافت می کند. اما ناگفته نماند که عوامل زیادی می توانند روی قیمت دور لامپی تاثیر بگذارند. اندازه کار، ابعاد و نوع طرح انتخاب شده، همگی روی هزینه نهایی موثر هستند.

در مجموعه مجتبی پارسایی تلاش شده است که با کاهش هزینه ها، بهترین خدمات به تمامی اقشار جامعه ارائه شود. بنابراین، اگر به دنبال گچبری لوستری شیک و منحصر به فرد هستید و هزینه آن نیز برای شما مهم است، فقط کافیست که با این مجموعه در ارتباط باشید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *