لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

جدیدترین طرح های گچبری دیوار پذیرایی و اتاق ها

خانه >> مقالات >> جدیدترین طرح های گچبری دیوار پذیرایی و اتاق ها

گچبری دیوار
گچبری دیوار باید در نهایت دقت، ظرافت، خلاقیت و تخصص انجام شود.گچبری مجتبی پارسایی(09121671980) از 0تا 100 طراحی و اجرا گچبری دیوار مطابق سلیقه و بودجه شما،کنار شماست

عکس گچبری دیوار

فهرست مطالب

 

شما می توانید دیوارهای خالی خانه‌ تان را به یک صحنه هنری تبدیل کنید، یک صحنه که نشان‌دهنده ذوق و سلیقه شماست. با هنر زیبای گچبری، می‌توانید بر روی دیوارهای خانه خود، نقش و نگار های فوق‌العاده ایجاد کنید. هنر گچبری دیوار، نه تنها یک ابزار جذاب برای تزیین فضای داخلی است، بلکه یک روش خلاقانه برای ابراز شخصیت و سبک زندگی خود نیز می‌باشد.

همچنین، این هنر، تأثیر عمیقی بر روح و روان انسان دارد و می‌تواند فضایی آرام و متعادل برای زندگی فراهم آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گچبری دیوار و اینکه چگونه می‌توانید با استفاده از آن، فضای خانه خود را زیبا و دل‌انگیز کنید،در این مقاله با ما همراه باشید

گروه گچبری مجتبی پارسایی با بیش از دو دهه سابقه درخشان فعالیت در زمینه طراحی و اجرا انواع گچبری دیوار آماده همکاری با شما دوستان گرامی است.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

در نظر داسته باشید که:

1-بازدید و مشاوره ما از پروژه ای شما رایگان می باشد.پس با خیال راحت تماس بگیرید.

2-طراحی هر پروژه منحصر به فرد می باشد و مختص همان پروژه می باشد.

3-قبل از عقد قرارداد گچبری میتوانید به پروژه های در حال اجرا رفته و از کیفیت کار مطمئن شوید.

 

🎉 گروه گچبری مجتبی پارسایی – کیفیت، سرعت و زیبایی در یک جا!🎉

 

گچبری دیوار

 

جدیدترین گچبری دیوار پذیرایی

گچبری دیوار می تواند یکی از جذاب ترین و در عین حال ظریف ترین تکنیک های مورد استفاده در طراحی دیوارها محسوب شود. امروزه استفاده از انواع گچبری سقف و دیوار می تواند جلوه ای ویژه و جدید به فضای داخلی خانه ببخشد. ظرافت، پیچیدگی خطوط، ایجاد عمق و فضای سه بعدی از مهم ترین عواملی هستند که جذابیت گچبری ها را چند برابر نموده اند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با جدیدترین و جذاب ترین گچبری های دیوار در سال 1402 آشنا کنیم.

 

گچبری دیوار ساده و شیک

بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از گچبری دیوار پذیرایی موجب شلوغی فضا می شود. در صورتی که گچبری ها امروزه از تنوع بالایی در طراحی برخوردار هستند. گچبری های ساده می توانند در کنار عمق بخشیدن به دیوارها، زیبایی چشم نوازی را در فضای پذیرایی ایجاد نمایند.

قاب بندی ها از ساده ترین شکل های گچ بری محسوب می شوند که معمولا برای دیوار پشت تلویزیون، کنج دیوارها و تکرار طرح در فضاهای مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این گچبری ها در هر زمانی زیبایی و جذابیت خود را حفظ می نمایند و به راحتی می توانید با تغییر دکوراسیون جلوه دیگری از آن ها را مشاهده نمایید.

گچبری دیوار پذیرایی

گچبری دیوار

گچبری دیوار با ایجاد فضای سه بعدی و بولد نمودن برخی قسمت های دیوار می تواند جذابیت منحصر به فرد و جذابی در فضای پذیرایی ایجاد نماید. گچبری ها در نهایت سادگی می توانند هویت مشخصی را برای هر دیوار و یا فضا تعریف نمایند.

از طرفی پویایی و تکرار آن ها در دیوارهای مختلف می تواند مانند یک اثر هنری قدرت خود را در فضا به نمایش بگذارد. البته برای اجرای گچبری در فضاهای مختلف در ابتدا نیاز است تا انواع گچبری را بشناسید و سپس برای اجرای مناسب ترین آن ها اقدام نمایید. اگر می خواهید فضای پذیرایی خانه خود را به زیبایی هرچه تمام تر تغییر دهید، بهتر است از متخصصان حرفه ای و مجرب در زمینه اجرای مدل های گچبری دیوار کمک بگیرید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری دیوار پذیرایی جدید

امروزه مدل های مختلفی در گچبری دیوار مورد استفاده قرار می گیرند که معمولا با توجه به سبک طراحی داخلی انتخاب می شوند. به طور مثال در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک گچبری ها روی ستون ها، گوشه های دیوار و … اعمال می شوند. این گچبری ها می توانند در بلندتر دیده شدن سقف و القای حس شکوه و عظمت نقش بسیار موثری داشته باشند. در صورتی که در سبک مدرن معمولا از گچبری ها برای افزایش جذابیت دیوارها و ایجاد قاب بندی روی دیوارها استفاده می گردد.

 

🏠 گروه گچبری مجتبی پارسایی – ما با دستان حرفه‌ای، خانه شما را تبدیل به یک اثر هنری می‌کنیم. 🏠

 

مدل گچبری دیوار پذیرایی

گچبری دیوار پذیرایی می تواند از جذاب ترین تکنیک هایی باشد که زیبایی فضای پذیرایی را چند برابر می نماید. به طور کلی اجرای گچبری ها در خانه های ایرانی قدمتی چند صد ساله دارند. شاید چند سالی بود که این گچبری ها از قالب خود خارج شده بودند و افراد کمی زیبایی آن ها را جدی می گرفتند. اما امروزه مجدد زیبایی و قدرت این گچبری ها خود را به نمایش گذاشته اند و بسیاری از طراحان معماری برای جذابیت بیشتر از فضا از آن ها کمک می گیرند.

 

طرح گچ بری دیوار

انتخاب مناسب ترین طرح برای گچبری دیوار کاملا وابسته به متراژ فضای مورد نظر، سلیقه شخصی و … می باشد. افراد متخصص در زمینه گچبری ابتدا متراژ فضا و سپس سلیقه شخصی شما را مورد ارزیابی قرار می دهند. سپس با توجه به آن بهترین و مناسب ترین طراحی های گچبری را در اختیارتان می گذارند. تنوع بالای طرح های گچبری موجب شده تا تمامی افراد با هر سلیقه ای که دارند، بتوانند گچ بری مورد نظر خود را روی دیوارهای خانه اعمال کنند.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری دیوار

گچ بری های دیوار شامل انواع مدل های مختلفی می شوند که با توجه به سبک معماری و نیاز فضا می توان از مناسب ترین آن ها استفاده نمود.

مدل گچبری دیوار

  • طرح هایی که شامل زمینه هستند و معمولا به صورت تکه ای دیده می شوند. این طرح ها جنبه پوشش دهنده نیز دارند و در تمامی سطوح سقف و دیوار قابل اجرا می باشند.
  • طرح های حاشیه ای نیز در طراحی های کلاسیک کاربرد بسیار فراوانی دارند و معمولا در راهرو و راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این گچبری ها نیز به منظور طراحی دیوار شومینه، ستون و سرستون ها در سبک کلاسیک کاربرد دارند.

 

طرح گچبری دیوار

گچبری دیوار در قسمت های مختلف خانه می تواند طرح های مختلفی داشته باشد. امروزه کاربرد این گچبری ها در دیوارهای پذیرایی و راهروها بیشتر از هر قسمت دیگری قابل مشاهده هستند. طرح های قاب بندی و تکه تکه ای از رایج ترین طرح هایی هستند که در دیوارهای پذیرایی قابل مشاهده هستند. طرح های سرستون ها را نیز می توان در راهروها، ورودی خانه و یا گوشه های پذیرایی اجرا نمود. طرح های حاشیه ای نیز سعی دارند الگوی خاصی را در تمامی فضاهای خانه معرفی نمایند.

 

گچبری دیوار پذیرایی ساده

یکی از ساده ترین طرح های گچبری دیوار پذیرایی قاب بندی نمودن دیوار تلویزیون است. از این قاب بندی می توان در سبک های مختلف مانند مدرن و کلاسیک استفاده نمود. در سبک کلاسیک این قاب بندی ها با طرح هایی از گل و یا دیگر نقش و نگارها اجرا می شود.

در سبک مدرن نیز از خطوط و طرح های هندسی برای گچبری قاب بندی ها استفاده می گردد. به طور کلی استفاده از تکنیک های قاب بندی برای دیوار پشت تلویزیون می تواند جذابیت منحصر به فردی را در فضای پذیرایی ایجاد نماید. بسیاری از افراد گچبری های ساده را برای راهروها، راه پله ها، کنج سقف ها و ستون های خانه نیز انتخاب می کنند.

 

گچبری کلاسیک دیوار پذیرایی

گچبری دیوار به سبک کلاسیک شامل نقش های بسیار متنوع از انواع گل ها می شوند که هر کدام از آن ها ظرافت و طراحی های منحصر به فردی را به خود اختصاص می دهند. گل های ظریف در دور قاب بندی ها، گل های شناخته شده در کنج دیوارها و نقش های رومی در سرستون ها از رایج ترین طرح هایی هستند که در گچبری به سبک کلاسیک دیده می شوند.

گچبری های کلاسیک معمولا جزئیات بیشتری نسبت به طرح های مدرن دارند و در این گچبری ها به قرینگی و نظم توجه بیشتری می شود. به طور کلی طرح های کلاسیک از شکوه و عظمت بیشتری برخوردار هستند و سعی دارند ارزشمندی فضای پذیرایی را به رخ بیننده بکشند.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری دیوار اتاق خواب

استفاده از گچبری دیوار برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها نیز با استقبال بی نظیری روبرو شده است. اما نکته قابل توجه در رابطه با گچبری های اجرا شده در اتاق خواب ها سادگی و عدم اغراق در اجرای طرح ها می باشد. استفاده از طرح های اغراق آمیز در فضاهایی مانند اتاق خواب که نیاز به القای حس آرامش دارند، انتخاب مناسبی نیست.

بنابراین اگر سبک کلاسیک را برای فضای اتاق خواب انتخاب نموده اید، بهتر است از تکنیک قاب بندی و تزیین آن با طرح های کلاسیک به منظور گچبری دیوارها استفاده نمایید. در این صورت می توانید علاوه بر پیروی از سبک کلاسیک، محیط اتاق خواب را از شلوغی و آشفتگی نیز دور کنید.

نکته: در صورتی که ارتفاع سقف اتاق خواب کوتاه است، بهتر است استفاده از طرح های شلوغ و پر جزئیات را در گچبری دیوارها فراموش کنید. در فضاهایی که ارتفاع سقف کم است، کادربندی و قاب بندی دیوارها بهترین گزینه برای تزیین و گچبری دیوارها محسوب می شوند.

 

گچبری دیوار تلویزیون

گچبری دیوار تلویزیون از جذاب ترین تکنیک های گچبری در فضای پذیرایی می باشد. البته هنگام اجرای گچبری در این دیوار باید به عوامل مختلفی مانند ابعاد تلویزیون، محل درست قرارگیری تلویزیون و انتخاب طرح های مناسب برای گچبری در نظر گرفته شوند. به طور مثال انجام گچبری های دیوار تلویزیون روی دیواری که مقابل پنجره قرار دارد، انتخاب مناسبی نیست. زیرا نور منعکس شده از پنجره می تواند زیبایی گچبری ها را مختل کرده و تماشای تلویزیون را نیز دچار اختلال نماید.

 

گچبری روی دیوار پذیرایی

اجرای گچبری دیوار باید در نهایت دقت، ظرافت، خلاقیت و تخصص انجام شود. بنابراین تخصص و تجربه بالا در زمینه گچبری دیوارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گچبری معمولا به دو صورت پیش ساخته و دستی انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های مشخصی دارند.

گچبری مجتبی پارسایی از مجرب ترین مجموعه های ارائه دهنده گچبری های کلاسیک و مدرن است. قاب بندی، گچبری گلویی،گچبری کلاسیک، نئوکلاسیک و پتینه کاری از رایج ترین و تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می باشند.

 

قیمت گچبری دیوار پذیرایی

قیمت گچبری دیوار به عوامل متعددی بستگی دارد. هر چقدر گچبری ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار باشند، قطعا هزینه اجرا و دستمزد آن ها نیز افزایش می یابد. از طرفی محل اجرای گچبری ها نیز می تواند در تعیین قیمت نهایی آن نقش بسیار موثری داشته باشد. به طور مثال گچ بری روی سرستون و ستون ها هزینه بالاتری نسبت به دیوارهای بزرگ و یکدست دارد. همچنین گچبری به سبک کلاسیک از جزئیات بالاتری برخوردار است و هزینه اجرای آن نسبت به گچبری های مدرن بیشتر می باشد.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

و ختم کلام ،چرا گروه گچبری مجتبی پارسایی ؟

✨ در گروه گچبری مجتبی پارسایی، به کیفیت و جزئیات توجه می‌کنیم. با بیش از سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و اجرا گچبری، ما به ایجاد فضاهای زیبا و عملکردی با کیفیت بالا ،افتخار می‌کنیم.

👷‍♂️ ما می‌دانیم که گچبری یک هنر است و گروه ما همواره با تمام توان خود مصمم برای ایجاد فضاهایی زیبا و دلنشین هستند،

⏱ سرعت و کیفیت خدمات ما به مشتریان ما امکان می‌دهد که با خیال راحت تر خانه های خود را به ما بسپارند، و مطمئن باشند که نتیجه‌ی کار ما، فراتر از انتظارات آن‌ها خواهد بود.

8 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز بستگی به متراژ پذیرایی و سلیقه شما دارد.گروه گچبری مجتبی پارسایی از0تا 100 طراحی و اجرا گچبری روی دیوار پذیرایی را مطابق سلیقه و بودجه شما انجام میدهد

    1. سلام دوست عزیز به متراژ سالن پذیرایی و سلیقه شما یستگی داره.جهت مشاوره رایگان گچبری دیوار با شماره 09121671980 در تماس باشید.

    1. سلام دوست عزیز کارهای ما کلا کار دست هستند و در محل پروژه، طبق فضای مورد نظر ، سلیقه و بودجه شما طراحی و اجرا می شوند.

    1. سلام دوست عزیز قیمت گچبری دیوار بستگی به طرح مورد نظر دارد برای بازدید و مشاوره رایگان از پروژه هایتان با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *