لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

گچبری مدرن

خانه >> مقالات >> گچبری مدرن

گچبری مدرن

فهرست مطالب

گچبری مدرن

شاید در نگاه اول گچبری تنها برای فضاهای لوکس و تاریخی  مورد استفاده قرار گیرد اما در واقع امروزه گچبری مدرن جایگاه خاصی در دکوراسیون داحلی باز کرده  و یکی از پر طرفدارترین تزئینات برای سقف های فضاهای داخلی محسوب می شود .

البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند. با گذشت زمان، امروزه با ورود مکانیزم های جدید و مدرن ساخت و ساز آپارتمان ها و ساختمان ها یا شرکت های ساختمانی از گچبری مدرن  پیش ساخته یا طراحی آن برای دکور داخلی و معماری آن استفاده می شود.

گچبری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. گچبری در هر دوره ای از زمان شکل و طرح خاص مختلفی داشته است که در طی گذشت سال ها طرح ها و نقش آن تغییر نموده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن طرح داخلی منازل خود و معماری آن می توانید از سبک هنر گچبری مدرن  برای سقف و دیوار منزل خود استفاده نمائید.

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی که برای پذیرایی خود در نظر دارید از انواع گچبری سقف مدرن و سنتی برای دیزاین سقف پذیرایی تان استفاده نمایید. اضافه کردن لوسترهای مدرن و لامپ های زیبا و جذاب می تواند مدل سقف پذیرایی شما را به طرحی شگفت انگیز و خاص تبدیل کند و حس رویایی و رمانتیکی را برای همه اهل خانه بوجود آورد.

استفاده از گچبری مدرن جلوه خاصی به منازل می دهد. گچبری مدرن در ساختمانها ،ادارات ،هتل ها و…کاربرد فراوانی دارد.که هنرمندان با ذوق به خوبی این اشکال را به اجرا گذاشته و شکل هایی مانند نور مخفی که در سالن های پذیرایی ،لابی ها و…اجرا می کنند شکل های دیگری از قبیل باکس ،باند،ستون،آرک و اپن وانواع ابزارهای گلویی ، قاشقی ،فیتیله،تسمه،لبه نورمخفی،تو خالی وجود دارد.

دکوراسیون با سبکی مدرن در سبک مدرن می توان یک دیوار را قاب بندی ساده استفاده کرد و برای سقف می توان از گچبری های مدرن که نمونه هایی از گچبری مدرن  مجتبی پارسایی  را در ادامه مشاهده می نمایید استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *