لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

گچبری سقف – جدیدترین گچبری سقف پذیرایی 1402

خانه >> مقالات >> گچبری سقف – جدیدترین گچبری سقف پذیرایی 1402

گچبری سقف از اصیل ترین تکنیک های طراحی و معماری ایرانی است.گروه گچبری مجتبی پارسایی(09121671980)از0تا100 طراحی و اجرا گچبری سقف مطابق بودجه و سلیقه شما،کنار شماست

عکس گچبری سقف

فهرست مطالب

به نظر شما چه چیزی یک خانه را تبدیل به خانه‌ی ایده‌آل می‌کند؟ در واقع، زیبایی یک خانه به موارد بیشتری بستگی دارد. یکی از این عوامل،انجام گچبری روی سقف ها هستند که می‌توانند نمای داخلی خانه را به صورت بی‌نظیری تغییر می دهد.

با ما در این مقاله همراه شوید تا به شما نشان دهیم چگونه با استفاده از گچبری سقف، خانه‌ی خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. از طرح‌های ساده  گرفته تا مدل‌های کلاسیک و خلاقانه، همه‌ی آن‌ها را در اینجا خواهید یافت. پس با ما به اکتشاف این هنر زیبا بپردازید و ببینید که چگونه می‌توانید خانه‌ی خود را تغییر دهید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری سقف از اصیل ترین تکنیک های طراحی و معماری ایرانی محسوب می شود. در معماری قدیم از انواع گچبری ها برای سقف پذیرایی، آشپزخانه و … استفاده می کردند. استفاده از انواع گچبری ها برای اکثر معماران ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. امروزه نیز استفاده از این گچبری ها با استقبال بی نظیری مواجه شده است. به همین منظور در ادامه شما را با انواع گچ بری های سقف در فضاهای مختلف به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

 

گچبری سقف

 

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

گچبری سقف می تواند مانند یک معجزه گر، زیبایی سقف را چند برابر نماید. به طور کلی یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای دستیابی به جذاب ترین طراحی سقف، انجام گچبری اصولی و حرفه ای می باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با 5 مرحله طلایی برای انجام گچ بری سقف و دستیابی به بهترین طراحی سقف، آشنا کنیم.

1-در مرحله اول باید بدانید گچبری سقف به چند روش اجرا می شود !

در ابتدا باید بدانید که گچبری سقف با چند روش اجرا می شود. در این صورت می توانید بهترین و مناسب ترین روش را برای گچ بری و طراحی سقف انتخاب نمایید. به طور کلی گچبری به دو صورت انجام می گردد که عبارتند از:

  •  گچبری سقف با دست

گچبری سقف با دست

اگر با خدمات گچبری آشنا باشید حتما میدانید که خدمات گچبری سقف به دو نوع  گچبری پیش ساخته و  گچبری دستی  تقسیم میشود.

فرق این دو خدمات این است که میتوانید طرح و مدل سقف را در گچبری به شیوه دستی انتخاب کنید و از تنوع  و کیفیت بیشتری برخوردار است

یکی از جذاب ترین قسمت های گچ بری سقف این است که برخی از طراحی ها با استفاده از دست انجام می شود. این تلفیقی از طراحی و هنر است که خاص بودن فضای مورد نظر شما را تضمین می کند. توجه داشته باشید که اجرای گچ بری با دست باید حتما توسط افراد متخصص و مجرب در این زمینه انجام شود.

  • گچبری سقف پیش ساخته

گچبری سقف به روش پیش ساخته به گونه ای می باشد که تمامی گچ بری ها با استفاده از ابزارهای مخصوص در کارخانه طراحی و ساخته می شوند. بنابراین تنها نیاز است تا آن ها را به محل مورد نظر منتقل نمود و در جای مناسب نصب کرد. در این روش هزینه و زمان گچبری به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. با این وجود نباید فراموش کنید که نمی توانید در این روش توقع ظرافت و زیبایی گچبری های دستی را داشته باشید.

 

2-در مرحله دوم باید انواع گچبری سقف بر اساس طرح را بشناسید

پس از شناخت انواع روش های اجرای گچبری سقف، باید طرح های گچ بری را نیز بشناسید. در این صورت می توانید با توجه به فضای مورد نظر و سلیقه خود، بهترین طرح را انتخاب کنید. از انواع طرح های گچبری می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • گچبری سقف ساده و شیک

امروزه طرح های متنوعی در اجرای گچ بری سقف مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه و انتخاب خود مناسب ترین طرح را برای فضای مورد نظرتان درخواست دهید. فراموش نکنید که این گچ بری ها در عین سادگی می توانند جذابیت فوق العاده ای به فضای پذیرایی، آشپزخانه و یا اتاق خواب شما ببخشند. معمولا هر چقدر ارتفاع کف تا سقف کمتر باشد، از گچبری های ساده تری نیز استفاده می گردد.

گچبری سقف ساده و شیک

دوستان عزیز توجه داشته باشید اکثر نمونه کارهایی که مشاهده می فرمایید بصورت خام و بدون رنگ و پتینه هستند در نظر داشته باشید که می توانید با توجه به سلیقه و دکور منزل خود از خدمات پتینه کاری مجتبی پارسایی هم استفاده نمایید.

در ادامه نمونه پتینه شده عکس بالا را برای شما قرار می دهیم.

 

گچبری سقف ساده

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچ بری سقف ساده

گچبری سقف می تواند با استفاده از تزئینات و جزئیات کمتری اجرا شود. بر خلاف تصور استفاده از گچبری های ساده نه تنها جذاب هستند، بلکه می توانند به عمق بخشیدن فضا نیز کمک کنند. معمولا در مکان هایی که ارتفاع سقف کوتاه تر است از این مدل گچبری ها استفاده می شود.

  • گچبری سقف با طرح های شلوغ و لاکچری

گچبری سقف با استفاده از طرح های لاکچری و شلوغ انتخاب مناسبی برای هتل، رستوران، لابی، ویلا و … می باشد. این گچبری می تواند شکوه و عظمت فضا را چند برابر نماید و جلوه ویژه ای به فضای مورد نظر شما بدهد. نکته قابل توجه در رابطه با این گچبری ها ارتفاع سقف است. به طور کلی گچبری های شلوغ می توانند ارتفاع را کمتر نشان دهند. به همین دلیل بهتر است برای فضاهایی که ارتفاع بلندی دارند از گچبری های شلوغ استفاده شود. از طرفی این طرح ها باید توسط مجریان حرفه ای و بسیار باتجربه انجام شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 

3-در مرحله سوم انواع گچبری بر اساس اشکال هندسی

مرحله بعدی شناخت انواع گچبری با توجه به اشکال هندسی می باشد که عبارتند از:

 

  • گچبری سقف پذیرایی مستطیل

گچ بری های ساده سقف پذیرایی از جدیدترین طرح های مورد استفاده در حرفه گچ بری هستند. این گچ بری ها قابلیت این را دارند که در تمامی فضاهای خانه اجرا شوند. با توجه به این موضوع افرادی که می خواهند ارتباط میان فضاهای مختلف خانه را با استفاده از تکنیک های مشابه حفظ نمایند، می توانند از این مدل گچبری ها در تمامی فضاهای خانه استفاده کنند.

  • گچبری سقف مربع

گچبری سقف های مربعی شکل از مرسوم ترین گچبری های مورد استفاده در سقف منازل، ویلاها، لابی و … است. در این روش گچبری ها با استفاده از طراحی های قرینه انجام می شوند. از طرفی طرح های مدرن و نئوکلاسیک روی این سقف ها طراحی بی نظیری را به نمایش می گذارد.

  • گچبری سقف دایره

گچبری سقف های دایره ای نیز امروزه با استقبال بی نظیری مواجه شده اند. معمولا از این نوع گچبری ها روی سقف هایی استفاده می شود که قرار است وسط آن ها یک لوستر بزرگ نصب شود. این گچ بری ها در فضاهایی مانند پذیرایی، اتاق خواب و راهروها بسیار کاربردی می باشند.

 

در مرحله چهارم انواع گچبری سقف بر اساس سبک را باید بشناسید !

مرحله بعدی شناخت انواع سبک های گچبری سقف است. از رایج ترین سبک های گچبری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. طرح گچبری سقف کلاسیک: گچبری سقف به سبک کلاسیک می تواند انتخاب فوق العاده جذابی برای خانه هایی با سقف بلند باشد. گچبری های کلاسیک عظمت و شکوه فوق العاده ای به فضا می دهند. از طرفی این گچ بری ها با عمق بخشیدن به فضای پذیرایی می توانند جذابیت دکوراسیون را چند برابر نمایند.
  2. طرح گچبری سقف نئوکلاسیک: این سبک میانه ای از سبک کلاسیک و مدرن است. اگر می خواهید طراحی سقف شما القا کننده سبک کلاسیک باشد اما شلوغی آن را نداشته باشد، این انتخاب انتخاب فوق العاده ای برای شماست. امروزه این سبک جزو محبوب ترین سبک های گچبری سقف محسوب می شود.
  3. طرح گچبری سقف سنتی: این نوع از گچبری در گذشته بسیار کاربردی بوده و اصالت ایرانی را به نمایش می گذاشت. با این وجود امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که از این سبک گچ بری استقبال می کنند.
  4. طرح گچبری سقف مدرن: ساده ترین روش گچبری سقف استفاده از سبک مدرن است. طرح های مدرن نهایت سادگی را به نمایش می گذارند و سعی دارند خطوط صاف را بیشتر از طراحی های پر جزئیات به نمایش بگذارند.

 

نقش گچبری سقف در زیبایی منزل شما!

یکی از بخش های مهم در هر خانه ای، پذیرایی است که باید برای  طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی اهمیت زیادی قائل شد. امروزه از گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود که مدل های گچ بری سقف پذیرایی در بین طراحان داخلی ساختمان محبوبیت زیادی را از زمان های گذشته تا به امروز داشته اند و علاوه بر این استفاده ازمدل گچ بری سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند.

علاوه بر پذیرایی از گچ بری می توان در مکان های مختلفی از سقف ساختمان نظیر سقف آشپزخانه و سقف اتاق خواب استفاده کرد.

استفاده از لوسترهای زیبا و متفاوت می تواند نمای متفاوتی را به سقف ساختمان بدهد هم چنین ایجاد نورپردازی مدرن بر روی سقف گچ بری، زیبایی و جذابیت سقف گچ بری شده را بیشتر می کند.

اکثر ما زمانی که به سقف خانه فکر می کنیم، ایده هایی که به ذهن ما می آید معمولا سقفی ساده، سفید و تخت است. با توجه به پیشرفت فراوانی که در عرصه طراحی و دکوراسیون منزل شاهد بودیم و روز به روز به سراغ مدل های جدیدتر و شیک تر می رویم بنظر می رسد مدل سقف پذیرایی از دید بسیاری از افراد حتی طراحان پنهان می ماند.

اما یک طرح زیبا برای سقف پذیرایی یا اتاق نشیمن می تواند فضایی یگانه و بی نظیر در خانه بوجود بیاورد و هر فردی را که قدم به داخل خانه و هال پذیرایی شما می گذارد محو خود کند. بعلاوه یک سقف زیبا در هال پذیرایی می تواند کارکتری خاص و جذابی به آن ببخشد.

گچبری سقف

این مورد برای خانه هایی که هال پذیرایی و اتاق نشیمن آنها به صورت مشترک و یک تکه در یک منطقه از خانه وجود دارد می تواند بسیار مفید باشد چرا که تزیین زیبای سقف با انواع طرحهای جالب گچبری برای مدل سقف پذیرایی می تواند محیط پذیرایی را کاملا جدا نشان داده و مانند جزیره ای جدا افتاده کارکتر مخصوص به خودش را به آن بدهد.

 

استفاده از سقف های طاقدار می تواند حس ارتفاع، بلندی و آزاد بودن را در پذیرایی بیش از پیش جلوه بدهد مخصوصا برای آپارتمان های کوچک با سقف کوتاه بسیار گزینه مناسبی هستند. همچنین سقف های دو طبقه برای باز نشان دادن فضا و دادن چهره ای مدرن به خانه بسیار ایده آل هستند که البته با خانه هایی با سقف بلند بهتر ترکیب می شود و بُعدی تازه،هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ ارگونومیک به هال پذیرایی و خانه می دهد.

بسیاری از ما کمتر به سقف به عنوان عنصری مهم برای ایجاد تغییر در فضا توجه می کنیم و شاید این مسئله به این دلیل است كه فكر می‌كنیم سقف خارج از دید است. اما اضافه كردن گچبری به سقف می‌تواند یك بُعد و ساختار كاملا جدید به خانه اضافه كند. این كار می‌تواند نقطه كانونی را گسترش داده، ریتم و مدولاسیون اضافه كرده، و بستری برای اضافه كردن رنگ و چیزهای دیگر فراهم كند.

طرح گچبری سقف

گچبری سقف را می توان در طرح های مختلفی اجرا نمود. از بهترین طرح های گچ بری می توان به انواع زیر اشاره نمود.

  • گچ بری های لایه ای
  • گچبری بیرون آمده (هشته)
  • گچ بری تخمه بری
  • گچبری معرق
  • گچبری کلوخی (لکه)

 

گچبری سقف

همانطور که میدانید سقف یکی از قسمت های مهم هر مکانی سقف آن است که اگر با  گچبری سقف یا  و هزاران روش دیگر آن را تزئین کنید میتواند نما و ظاهری شیک به خانه شما بدهد.

گچبری به علت خاصیت شکل پذیری ، چسبندگی ، رنگ مطلوب ، کاربرد آسان ، فراوانی و مهم تر از همه قیمت مناسب بسیار برای طراحی ساختمان ها رواج پیدا کرده است.

این خدمات برای تمامی سقف ها خانه مانند سقف آشپزخانه ، پذیرایی و همچنین راهرو و اتاق ها ارائه میشود که در صورت نیاز و تمایل میتوانید این خدمات را همراه با نورمخفی و خدمات تزئینی دیگر استفاده کنید تا جلوه ای شیک تر به خانه دهید.

گچبری از زمان قدیم رایج بوده و یک معماری اصیل ایرانی می باشد. در حال حاضر هنر گچبری همان آذین سقف با گچ می باشد که معمولا  جلوه لوکسی به ساختمان می دهد بیشتر اوقات گچبری در مرکز چلچراغ ، لوستر و یا نور افشان قرار می گیرد.

وقتی صحبت از گچبری می شود اولین چیزی که به ذهن همه می رسد گچبری سقف منزل است، که می توان گفت گچبری فقط برای سقف نیست بلکه  گچبری دیوار و گچبری ستون نیز مورد استفاده قرار می گیرد . گچبری ها دارای سبک مختلف و متفاوتی هستند که می توانید با توجه به دکور و چیدمان منزلتان نوع گچبری سقف ، دیوار و ستون خود را مشخص کنید .

 

مدل گچبری سقف

گچبری سقف می تواند در مدل های مختلفی اجرا شود. بنابراین انتخاب مدل گچبری های سقف کاملا به شرایط فضا، نوع و متراژ آن بستگی دارد. از انواع مدل های گچ بری سقف می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • گچبری دور لوستر
  • گچ بری دور لامپی
  • گچبری نور مخفی
  • گچ بری آرک اپن در آشپزخانه

مدل گچ بری سقف جدید

از زمان های گذشته تا به امروزه در ایران از گچ بری برای تزیین سقف استفاده می شود مصالح اصلی مورد استفاده در مدل گچ بری سقف، گچ می باشد و به دلیل خاصیت شکل پذیری آسان و چسبندگی و رنگ مطلوب و قیمت ارزان گچ, بیشتر معماران ساختمان از طرح های مختلف گچ بری برای سقف و شومینه و دور لوستر و … استفاده می کنند.

استفاده از طرح های زیبا و جذاب گچ بری سقف می تواند معماری داخلی منزل شما را مدرن و متفاوت کند امروزه طرح های مختلفی برای گچ بری سقف طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و معماری داخلی ساختمان خود از طرح های کلاسیک ،نئوکلاسیک ،سنتی و مدرن گچ بری برای سقف منزل تان استفاده کنید.

 

  مطالب پیشنهادی:گچبری کلاسیک

گچ بری سقف جدید

گچبری سقف را می توان در مدل های مختلفی اجرا نمود. مدل های سلطنتی  از دیگر طرح های گچبری هستند که معمولا به همراه نور مخفی اجرا می شوند. طرح های سلطنتی از ظرافت و جزئیات فوق العاده ای برخوردار هستند. به همین دلیل می توانند بسیار گران قیمت و خیره کننده به نظر برسند. طرح های گچبری سقف بیشتر در اطراف لوسترها اجرا می شود و اکثرا در سالن های بزرگ مانند لابی هتل کاربرد دارد.

گچ بری در تزئین سقف

اضافه كردن  گچ بری‌ها به سقف راه مقرون به صرفه‌ای برای تغییر شخصیت یك اتاق است.گچ بری‌ها می‌توانند نقطه كانونی اتاق را تقویت كنند. این كار در اتاق‌های مرتفع ایده بسیار خوبی است. در چنین اتاقی استفاده از گچبری فضا را تعریف كرده و در آن تمركز ایجاد می‌كند.

گچبری سقف پذیرایی

گچبری در معماری داخلی ایرانیان سابقه تاریخی طولانی دارد. از گچبری در تزیین سقف و دیوارهای مساجد نیز استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی ایده‌های بسیاری برای طراحی گچبری زیبا برای سقف مطرح شد.

از آن جایی که اتاق پذیرایی یکی از مهم‌ترین فضاهای منازل ایرانی محسوب می‌شود از این ایده‌ها بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می‌شود. در صورتی که گچبری سقف پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب باشد اتاق پذیرایی بسیار زیبا و شیک می‌شود. گچبری‌ها می‌توانند ثابت باشند و یا از قبل آماده شده و در سقف نصب شوند. گچبری در اندازه‌ها و با طرح‌های متنوعی ساخته می‌شود و بسته به اندازه سقف پذیرایی انتخاب و اجرا می‌شود.

گچ بری سقف پذیرایی

بهترین گچبری سقف پذیرایی با نور مخفی اجرایی می شود. نور مخفی در سقف پذیرایی می تواند جذابیت فوق العاده ای ایجاد نماید. جذابیت این نورهای مخفی در کنار گچ بری های سقف چند برابر می شود.

 

گچبری سقف پذیرایی مستطیل

 

 

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

جدیدترین گچبری سقف پذیرایی

امروزه طرح های متنوعی برای اجرای گچ بری سقف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. از محبوب ترین و جدیدترین طرح های گچبری می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • گچبری نور مخفی برای افزایش زیبایی لوستر که معمولا در اطراف محل قرارگیری لوستر اجرا می شوند.
  • گچبری های نور مخفی که به صورت حاشیه ای طراحی می شوند و به آن ها دندان موشی نیز گفته می شود.
  • گچبری های مارپیچ نور مخفی نیز می توانند به جذابیت بیشتر فضاهای بزرگ کمک کنند.

گل سقف پذیرایی

یکی از تزینات گچبری که در سقف ها اجرا می شودگل گچبری سقف پذیرایی هستند که به طرق مختلفی و با سازه و زیر سازی های مختلفی از جمله در اغلب موارد، در صورتی که توان مالی کارفرما به آن برسد با سازه رابیتس یا همان راویزکاری اجرا می شود.به این نوع گل سقف ها گچبری دور لوستر هم گفته می شود.

گچبری سقف آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و طراحی آن می تواند نقش بسیار موثری در جذابیت دکوراسیون داشته باشد. کابینت ها و گچ بری سقف آشپزخانه می توانند زیبایی فوق العاده ای در کنار یکدیگر ایجاد نمایند. بنابراین بهتر است گچ بری های سقف آشپزخانه را به افراد متخصص و مجرب بسپارید.

حتما شما هم تمایل داریدکه گچبری سقف آشپزخانه تان متفاوت و شیک به نظر برسد، برای این کار بسیار بهتر است نور پردازی های متفاوتی را برای گچبری طراحی کنید. تا به این وسیله طرح گچبری بسیار متفاوت تر به نظر آید و جلوه بی نظیری هم به آشپزخانه و خانه شما بدهد.

اگر تصمیم دارید که جدیدترین مدل های گچ بری سقف پذیرایی و آشپزخانه را برای منزل خود پیاده کنید به شما توصیه می کنیم حتما از نورپردازی برای زیبایی بیشتر سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. زیرا نور در گچبری بسیار حائز اهمیت می باشد.

گچبری آشپزخانه جدید

گچبری سقف آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا هرگونه ضعف در گچبری می تواند زیبایی کابینت ها، دلباز بودن فضای آشپزخانه و … را دچار اختلال نماید. بنابراین طراحی و اجرای گچ بری های سقف آشپزخانه باید توسط افراد مجرب و متخصص انجام شود.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

گچبری سقف آشپزخانه ساده

استفاده از طرح های ساده برای گچبری سقف آشپزخانه به راحتی می تواند زیبایی این فضا را چند برابر نماید. از طرفی می توانید با مناسب ترین هزینه این طرح ها را در سقف آشپزخانه اجرایی نمایید. به طور کلی افراد متخصص و مجرب می توانند با استفاده از هنر و تجربه بهترین و ساده ترین گچبری ها را با مناسب ترین قیمت برای شما اجرا نمایند.

 

گچبری سقف آشپزخانه جدید

 

مدل گچبری سقف آشپزخانه

تمامی مدل های گچبری سقف در فضای آشپزخانه نیز قابل اجرا می باشند. نکته قابل توجه این است که هنگام اجرای گچبری در سقف آشپزخانه حتما باید به رنگ کفپوش ها دقت کنید. در صورتی که کفپوش آشپزخانه تیره است، حتما از رنگ روشن برای اجرای گچبری ها استفاده نمایید.

گچبری سقف اتاق خواب

برای داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد نباید از طراحی سقف آن غافل شوید. گچبری سقف از جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین راهکارهای طراحی سقف محسوب می شود. این گچبری ها می توانند فضای اتاق خواب شما را جذاب تر نموده و زیبایی فوق العاده ای ایجاد نمایند.

 

اتاق خواب محل استراحت است، هر چه فضای اتاق خواب شیک تر و زیباتر باشد، می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر روحیه ی شما داشته باشد.

گچبری  سقف اتاق خواب همانند بخش های مختلف منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. در گچبری بخش های مختلف خانه لازم است هماهنگی کلی در اولویت قرار گیرد.

گچبری سقف اتاق خواب بهتر است ساده و در عین حال مناسب با گچ بری سقف انجام شده برای کل ساختمان باشد.در صورتی که در انتخاب مدل گچبری سقف یا دیوار اتاق خواب دچار تردید هستید، همکاران ما می توانند شما را کامل راهنمایی کنند.

ابزار سقف پذیرایی

ابزارهای سقف همان گچبری های تزئینی هستند که اکثرا به صورت نواری و طولی اجرا می شوند. یکی از جذاب ترین ابزارهای گچبری سقف پذیرایی، ابزار  گچبری گلویی است. این ابزار معمولا دور تا دور سقف اجرا می شود و می تواند در نهایت سادگی جذابیت بی نظیری را ایجاد نماید.

 

بهترین رنگ برای گچبری سقف منزل

یکی از عناصر مهمی که در طراحی فضای داخلی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم، رنگ سقف خانه همان عنصری است که می تواند علاوه بر ایجاد جلوه ی چشمگیر در دکوراسیون داخلی شما سبب بلندتر و یا کوتاه تر دیده شدن سقف شما شود.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

عوامل بسیار مهم در انتخاب رنگ سقف خانه

زمانی که دیوارهای منزل شما به رنگ سفید است , کاری استاندارد است اگر سقف را هم به رنگ سفید نگه دارید. این باعث می شود که اتاق شما روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. در حالی که هیچ شکی نیست که سقف سفید می تواند اتاق را بزرگتر نشان بدهد , بعضی رنگ های خاص برای سقف هم وجود دارند که باعث می شوند فضا گسترده تر به نظر برسد. کلید استفاده از یک رنگ قوی یا تیره روی سقف بدون اینکه فضا را تنگ و دلگیر کند این است که شما باید مطمئن شوید که نور کافی در اتاقتان وجود دارد یا اینکه دیوار های مجاور را به رنگ سفید یا دیگر رنگ های روشن دراورید.

 

اگر فضای شما کوچک و سقف کوتاهی دارید برای سقف حتما از رنگ های روشن استفاده کنید.

 

چطور رنگ گچبری سقف پذیرایی را انتخاب کنم که از شلوغی آن کم شود و گچبری ها کمتر دیده شود؟

برای انتخاب رنگ سقف خانه باید به عوامل و فاکتورهای مختلفی توجه کرد که در زیر به اختصار آن را برای شما شرح میدهیم:

• ابعاد فضا

• نور فضا

• رنگ مبلمان

• رنگ کفپوش

 

قیمت گچبری سقف پذیرایی

هزینه گچبری سقف به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع گچ بری، میزان صافی سطح، نورپردازی، ارتفاع، تعداد روزهای کاری و طرح گچ بری از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن محسوب می شوند. گچبری مجتبی پارسایی با تخصص و تجربه بالا در زمینه اجرای انواع گچبری ها می تواند بهترین و دقیق ترین کار را با مناسب ترین قیمت برای شما اجرا نماید.

جهت مشاوره و بازدید رایگان با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

8 پاسخ

  1. سلام یه سوال داشتم ازتون برای یه خونه به متراژ 50 متر میشه سقفش رو گچبری کرد؟

    1. سلام قیمت گچبری سقف پذیرایی بستگی به طرح مورد نظر دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *