لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

بهترین گچبر در تهران

خانه >> مقالات >> بهترین گچبر در تهران

گچبر حرفه ای

فهرست مطالب

گچبری یک هنر و تخصص است که در آن استاد گچبر، طرح و نقشه فضای سقف یا دیوار را کشیده و با استفاده از ابزار گچبری مثل بومخوار و نقالی و… طرح مورد نظر را به اصطلاح گچبر ها قلم زنی میکند.هر قدر تجربه استاد گچبر بیشتر باشد و کارهای بیشتری در این زمینه انجام داده باشد گچبری سقف و گچبری دیوار زیباتری برای شما طراحی و اجرا می کند.گچبری ساختمان یکی از برترین تخصص های تیم هنری ما محسوب میشود. در سطح شهر تهران در همسایگی خود میتوانید نمونه کارهای گچ بری ساختمان مارا مشاهده کنید.

یکی از مزیت های استفاده از گچبر حرفه ای، جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه شما می باشد پس حتما برای داشتن منزلی زیبا از گچبرخوب کمک بگیرید

گروه گچبری مجتبی پارسایی ،یکی از برترین طراحان و مجریان انواع گچبری می باشد.بازدید و مشاوره ما رایگان می باشد همچنین می توانید برای اطمینان خاطر از کیفیت کار به پروژه های در حال اجرا مراجعه نمایید و با خیالی آسوده پروژه های خود را به گروه حرفه ای مجتبی پارسایی بسپارید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

 

گچبرحرفه ای

 

چه مواقعی به اجرای گچبری در تهران نیاز داریم؟

نیاز به گچ‌بری بیشتر در خانه‌های در حال ساخت در تهران احساس می‌شود، به‌علاوه وقتی‌که مشغول بازسازی منزل هستید و قصد دارید تا تغییراتی در دیوارها یا سقف خانه دهید و در واقع قصد تغییر دکور دارید، بازهم نیاز به یک گچبرحرفه‌ای دارید. همچنین در مواقع زیر به خدمات سفید کردن دیوارها و گچ‌کاری نیاز خواهید داشت:

•    انجام سفیدکاری و نازک‌کاری در خانه‌های در حال ساخت، بعد از مرحله دیوارچینی و گچ‌وخاک.
•    اگر در بازسازی داخلی، قصد ساخت دیوار جدیدی در منزل دارید.
•    اگر دیوارهای منزل دچار آسیب‌دیدگی هستند و نیاز به ترمیم و بازسازی دارند.
•    وقتی تصمیم به اجرا گچبری در سقف و دیوارهای آشپزخانه، اتاق و پذیرایی گرفته باشید.
•    در هنگام بازسازی منزل، قصد گچ‌کاری یا گچ‌بری روی سقف، اپن و دیوارها را داشته باشید.
•    درصورتی‌که گچ‌کاری یا گچ‌بری منزل آسیب‌دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد.و هرگونه خدمت گچ‌کاری و گچ‌بری که مدنظر شماست، می‌توانید به‌آسانی از کمک گچ‌کارهای ماهر بهره ببرید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

 

گچبری در تهران

میتوانید با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه های خودتان با گچکار یا گچبر ساختمانی تماس گرفته و مذاکرات مرتبط با استعلام قیمت , بازدید از محل  و عقد قرارداد و شروع بکار را با خود گچ کار ساختمان در تهران انجام دهید .

گچبری در غرب تهران , گچبری در شرق تهران , گچبری ساختمان در شمال تهران ,  گچبری در جنوب تهران ,  گچبری در مرکز تهران و کرج پذیرفته میشود.

 

گچ بری در غرب تهران

گچبری مجتبی پارسایی آماده ارائه کلیه خدمات بازسازی ساختمان و گچبری در غرب تهران , گچبری ساختمان در کلیه مناطق حومه غربی تهران ائم از سعادت آباد , شهرک غرب , جنب آباد , پونک , آریاشهر و صادقیه ,آزادی , استاد معین , جی , بهبودی ,ستارخان ,تهرانسر ,آذری , یافت آبادو.. با کیفیت برتر پذیرفته و در اسرع وقت اجرا میشود.

 

گچبری ساختمانی در شرق تهران

گچبری در رسالت , گچکاری و گچبری در تهرانپارس  و گچبری ساختمان در فرجام , سید خندان , حکیمیه , پاسداران , شریعتی , خیابان بهار, میدان امام حسین , پیروزی , نیروی هوایی , افسریه و کلیه مناطق و محله های شرق تهران توسط استاد  گچبر ساختمانی آقای مجتبی پارسایی و اکیپ های وابسته به ایشان پذیرفته و انجام میشوند.

 

گچبری در شمال تهران

خدمات اکیپ گچبری ساختمان مجتبی پارسایی در کلیه مناطق شمالی تهران اعم از تجریش , نیاوران , پارک وی , شمیرانات ,قیطریه ,دولت ,ونک, الهیه, زعفرانیه , جردن, آرژانتین, خیابان ولیعصر و.. با قیمت های توافقی و کیفیت هنری اجرا میشوند.

 

گچبری  در جنوب و مرکز تهران

اکیپ های گروه  گچبری ساختمان مجتبی پارسایی آماده ارائه خدمات در مناطق مرکزی و جنوبی تهران اعم از مناطق بازار تهران , شوش , مولوی , خیام , راه آهن , امام خمینی , شهر ری ,خانی آباد , نظام آباد و.. هستند . با ما تماس بگیرید.

 

انواع گچبری در فضای داخلی ساختمان

•     طرح های زمینه ای و سطح

این نوع طراحی بر روی سقف  و دیوار قابل اجرا است و یک سطح کلی را با نظمی خاص در بر می گیرد. با استفاده از این شیوه می توان قاب های گچی را نیز بر روی دیوارهای گچی ایجاد کرد که زیبایی خاصی دارند. طرح های تذهیب، مقرنس و اقسام گل های ریز و درشت به همراه طرح های درخواستی مشتری، قابل اجرا در طرح های زمینه ای می باشد.

•     طرح های حاشیه ای

این شیوه گچبری اغلب در کناره و حاشیه سقف ها، گوشه های راه پله، کناره های راهرو و همه گوشه ها و زوایا اجرا می شود. گچبری حاشیه یکی از پر طرفدارترین نوع گچ بری است که در ساختمان انجام می گیرد و بر زیبایی بنا می افزاید.برای نمونه اجرای یک شاخه درخت مو با برگ ها و میوه های برجسته برای حاشیه بسیار جلوه زیبایی دارد. گِره ، تذهیب ، چَنگ و چُدن و بسیاری از نقوش سنتی و مدرن را می توان برای امتداد در یک مسیر و حاشیه در نظر گرفت. طرح های حاشیه ای را می توان مزین به جملات زیبا نیز کرد و با برجسته سازی جلوه بیشتری به آن داد.

•    طرح های خاص

این نوع از گچبری به صورت تکی و ویژه برای اماکن خاص سفارش داده می شود. اغلب کار به صورت مجزا آماده شده و بر روی سازه نصب می شود. بهترین مکان برای استفاده از این طرح ها،سر در، دیوار بالای شومینه، سر قاب و روی ستون ها می باشد. تنوع در طرح های خاص بسیار زیاد است. برای نمونه طراحی آرک آشپزخانه یک کار خاص و تک محسوب می شود که می توان با سبد میوه یا انواع گل ها برجسته سازی را انجام داد. نمونه هایی از طرح های خاص را می توان بر روی سقف ساختمان های لوکس و مدرن نیز دید. اطراف منابع روشنایی سقفی با گچبری خاص برجسته سازی می شود.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

آشنایی با روش های گچبری

الف- گچبری دستی

گچبری دستی از زیباترین شیوه های کار با گچ در زیباسازی ساختمان های مسکونی است که از گذشته های دور تا به امروز رواج دارد. در اماکن تاریخی ایران می توان انواع ستون های گچ کاری شده و سقف های نقش برجسته گچی را دید.در این شیوه آماده سازی گچ به صورت کامل توسط گچکار صورت می گیرد.گچ کارمخلوطی از آب و گچ رابه نسبت های دقیق ترکیب کرده و خمیری انعطاف پذیر از گچ حاصل می شود. اسکلت اصلی کار در دستان گچ کار شکل گرفته و تا زمانی که گچ به حالت جامد در آید با دست شکل داده می شود. سپس هنرمند گچ کار از ابزارهای مخصوص برای کنده کاری و گچبری استفاده می کند.

زمان محدودی برای ایجاد نقش روی گچ در نظر گرفته می شود. چناچه گچ کاملا جامد و سفت شود، امکان کنده کاری و نقش سازی روی آن وجود ندارد و تنها می توان طرح اصلی را پرداخت کرد. ایجاد پستی بلندی ها روی سقف یا دیوار توسط دم بر، بومخوار، کاردک، نقاله و ابزارهای خاص امکان پذیر است ولی بدون دستان هنرمند گچ کار، هیچ نقش زیبایی خلق نمی شود. لطافت و ظرافت در این هنر نقش مهمی دارد ولی اگر گچ مرغوب نباشد همه زحمات از بین خواهد رفت. زمان اجرای گچبری های دستی بسیار بیشتر از گچبری پیش ساخته است و ارزش نهایی کار نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. قیمت نهایی کار و دستمزد گچ کار در این مورد همیشه بیشتر خواهد بود.

 

گچبری پیش ساخته

گچ بری پیش ساخته از جنس گچ بوده که توسط قالب های مخصوص ساخته می شود. در واقع برای گچبری های پیش ساخته از قالب های آماده استفاده می شود. ساخت این گچ بری ها با تکنولوژی های روز انجام شده و در ساختمان های مدرن امروزی بخشی از تزئینات داخلی بنا محسوب می شود. گچبری پیش ساخته را می توان در بخش های مختلف بنا به کار برد و محدودیتی در اجرای آن نیست. همه سبک های گچبری سنتی، گچبری مدرن،گچبری کلاسیک و نئوکلاسیک قابلیت اجرای طرح های پیش ساخته را دارد.

معرفی گچبر خوب و حرفه ای در تهران:

گروه گچبری مجتبی پارسایی با مراجعه به محل  پروژه  و بازدید از محل بنا به خواست و سلیقه کارفرمایان محترم طراحی را آغاز کرده و در سریع ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت کار را تحویل می دهند.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *