لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

گچبری تالار

خانه >> مقالات >> گچبری تالار

گچبری تالار

عکس گچبری تالار

فهرست مطالب

یکی از مکان هایی که با داشتن گچبری های خاص بیشتر پسندیده می شود تالار عروسی است. گچبری تالار یکی از جمله نیازهای اصلی تالارها و مراکز فرهنگی به شمار می رود. گچ بری تالار به جهت تاثیر به سزایی که در زیبایی بنا ایفا می کند، یکی از نیازهای اصلی تالارهای عروسی به حساب می آید. انتخاب گچبری تالار عروسی مناسب تنها به سلیقه افراد بستگی ندارد.

دریافت مشاوره و راهنمایی از تیمی حرفه ای برای انتخاب صحیح گچبری تالار پذیرایی، امری ضروری می باشد. گروه گچبری مجتبی پارسایی با برخورداری از تجربه بلند مدت در هنر گچبری و طراحی ساختمان در خصوص انتخاب طرح ها و نقش های مناسب با محیط تالار مشاوره و نظر کارشناسی رایگان ارائه می دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع گچبری تالار و گروه گچبری مجتبی پارسایی بیشتر آشنا شوید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

انواع سبک گچبری تالار پذیرایی

گچبری تالار ضرورتی برای تالارهای عروسی به شمار می رود. مراسم عروسی یکی از تشریفاتی می باشد که همواره پر زرق و برق و مجلل برگزار می شود. به همین دلیل تالار محل برگزاری مراسم عروسی هم باید از یک سری ویژگی های کلی جذابیت برخوردار باشد. گچبری تالار از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان لوکس و لاکچری بودن تالار عروسی به حساب می آید.

عده ای از افراد به تالارهای پر زرق و برق با معماری و گچبری های سلطنتی و کلاسیک علاقه دارند. برخی دیگر از افراد سبک های مدرن و نئوکلاسیک گچبری را برای محل برگزاری عروسی می پسندند. اما به طور کلی افراد از یک تالار عروسی چیزی فراتر از واقعیت و روزمرگی را طلب می کنند. به همین دلیل گچبری تالار پذیرایی باید متفاوت از گچبری معمولی یک خانه مسکونی باشد. در ادامه به معرفی انواع سبک گچبری مناسب برای تالار پذیرایی می پردازیم.

 

  • گچبری تالار به سبک کلاسیک

گچبری کلاسیک یکی از شلوغ ترین و پرکارترین انواع گچبری می باشد. گچبری سلطنتی را به نوعی می توان در زیر مجموعه گچبری کلاسیک به حساب آورد. اصولا شکوه و زیبایی تالار پذیرایی در گرو معماری و طراحی داخلی آن نهفته است. به همین جهت گچبری کلاسیک یکی از مناسب ترین انواع گچبری تالار به شمار می رود.

اجرای طرح های شلوغ و ترکیبی در گچبری کلاسیک به مجلل تر شدن فضای داخلی تالار کمک قابل توجهی می کند. افراد با حضور در تالار پذیرایی با گچبری های کلاسیک که شامل طرح های بزرگ و زیبا از گل و نقش های مختلف می باشد، احساس شکوه و بزرگی تالار پذیرایی را بیشتر حس می کنند. البته در اجرای گچبری تالار تنها به گچبری سقف نباید بسنده کرد و اجرای گچبری دیوارها در جهت افزایش جلوه بصری، امری لازم الاجرا می باشد.

 

  • گچبری تالار به سبک نئوکلاسیک

برخی از مدیران تالار ترجیح می دهند در اجرای گچبری تالار در مقدار و حجم طرح های گچبری  اعتدال را رعایت کنند تا هم توجه افراد با سلیقه مدرن را جلب نمایند و هم توجه آن دسته از طرفداران سبک های کلاسیک میانه رو را به تالار عروسی خود معطوف کنند. مهم ترین مسئله برای مدیران تالارهای پذیرایی جلب رضایت اکثر افراد به جهت عقد قرارداد با آنها می باشد.

گچبری تالار نئوکلاسیک در اجرای طرح ها و نقش ها جانب احتیاط را رعایت می کند. با اجرای ترکیبی از نقش های پر طرفدار در کنار برخی خط و خطوط صاف و منحنی به نوعی نظر بیشتر افراد جامعه را به خود جلب می کند.

 

  • گچبری تالار به سبک مدرن

گچبری مدرن برای تالار عروسی یکی از جدیدترین سبک ها به حساب می آید. این مدل گچبری در بسیاری از تالارهای پذیرایی توسط گروه گچبری مجتبی پارسایی اجرا شده و از طرفداران و علاقه مندان بسیاری نیز برخوردار بوده است. مضافا اینکه اکثر مدیران تالارهای پذیرایی از اجرای گچبری سبک مدرن اظهار رضایت کرده اند.

البته گروه گچبری مجتبی پارسایی به داشتن سابقه ای درخشان در هنر گچبری به مدیران تالار مشاوره رایگان در خصوص اجرای سبک مناسب برای تالار آنها را ارائه می دهد. موقعیت مکانی و شرایط سازه ای ساختمان در انتخاب سبک ها و طرح های متناسب با آن بسیار دخیل و اثرگذار می باشد.

 

  • گچبری تالار به سبک سنتی

گچبری سنتی به نوعی اثری خاص و منحصر به فرد برای تالار پذیرایی به ارمغان می آورد که در جای دیگر به ندرت می توان مشابه آن را یافت. اجرای این سبک از گچبری به زمان و هنر استادی نیازمند است. از آنجایی که اجرای این گچبری با طرح های سنتی آمیخته شده، می توان در بخش های سنتی نشین تالارهای پذیرایی از این طرح ها استفاده نمود.

 

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

در چه قسمت هایی از تالار می توانید از گچبری استفاده کنید؟

گچبری تالار به قسمت خاصی از تالار عروسی محدود نمی شود. گچبری تالار عروسی را می توان در تمام قسمت های تالار به اجرا درآورد. البته انتخاب و سلیقه مدیران و مالکان تالار در مورد سبک گچبری مناسب به تنهایی کافی نمی باشد و بهره گیری از مشاوره افراد متخصص در این زمینه امری ضروری می باشد.

گروه گچبری مجتبی پارسایی با ارائه مشاوره و بازدید رایگان به انتخاب سبک مناسب برای هر بخش از تالار به کارفرمایان عزیز کمک می نماید.

به طور کلی گچبری تالار را می توان به بخش های زیر تقسیم بندی کرد:

  • گچبری سقف تالار پذیرایی
  • گچبری دیوار تالار پذیرایی
  • گچبری اتاق عقد
  • گچبری جایگاه عروس و داماد

 

اجرا گچبری در سقف تالار پذیرایی

یکی از پرکارترین و مورد توجه ترین بخش ها در گچبری تالار، گچبری سقف آن می باشد. از آنجایی که سقف های تالارهای پذیرایی بزرگتر و بلندتر از سایر سقف ها می باشد، خالی بودن آن از طرح گچبری بسیار خالی، زشت و بدون جذابیت می باشد. بنابراین برای جلب توجه مشتریان به لاکچری بودن فضای تالار عروسی، برخورداری از گچبری سقف مناسب و زیبا امری ضروری می باشد.همچنین استفاده از گچبری دور لوستر به زیبایی سقف ها میافزاید.

تلفیق هنر گچبری، رنگ آمیزی و نورپردازی در به وجود آمدن محیطی شیک و لاکچری نقشی کلیدی ایفا می کنند. گچبری سقف تالار پذیرایی بهتر است با طرح های کلاسیک و پرکار همراه باشد تا شکوه تالار پذیرایی را چندین برابر کند. اجرای طرح های اسلیمی در کنار گل و مرغ، طرح های سلطنتی و رومی بر جذابیت سقف تالار پذیرایی می افزاید.

 

اجرا گچبری در دیوار تالار پذیرایی

بعد از گچبری سقف تالار پذیرایی که بر زیبایی و شکوه تالار می افزاید، گچبری دیوار تالار پذیرایی اهمیت بسیاری دارد. نمای کلی دیوارهای تالار با اجرای گچبری بسیار جذاب تر و با احساس تر می شود. چه بهتر که طراحی گچبری دیوارهای تالار را متناسب با سبک ها و طرح های شیک و جذاب اجرا نمایید. سبک های گچبری پرکارتر نه تنها باعث جلب رضایت افراد با انواع سلایق می شود، بلکه تاثیر به سزایی در نمای کلی و زیباشناختی دیوارهای تالار دارد. البته در برخی موارد می توان تالار را به بخش های شاه نشین، کلاسیک و مدرن تقسیم بندی کرد تا باعث جلب نظر افراد با سلایق مختلف شود.

 

اجرا گچبری در اتاق عقد

یکی از مهم ترین بخش هایی که ذهن اکثر مالکان تالار را به خود معطوف می کند، اتاق عقد تالارشان است. اگر اتاق عقد تالار پذیرایی جذاب و در خور توجه باشد، احتمال انعقاد قرارداد با مشتری بسیار بالاست. عاملی که در زیبایی اتاق عقد به شدت موثر می باشد، گچبری اتاق عقد است.

انتخاب طرح های لاکچری و جوان پسند در کنار ظرافت و دقت به جزئیات عواملی است که بر زیبایی گچبری اتاق عقد می افزاید. گروه گچبری مجتبی پارسایی با کادری متخصص و حرفه ای با دقت و ظرافت غیر قابل مقایسه با سایر گروه ها اقدام به اجرای گچبری اتاق عقد می نماید.

 

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

 

اجرا گچبری در جایگاه عروس و داماد

دیگر قسمت مهم در تالار عروسی جایگاه عروس و داماد می باشد. قاعدتا در مراسم عروسی، عروس و داماد در مرکز توجه قرار دارند. به همین جهت محل قرارگیری آنها نیز دائما در مرکز توجه مهمان ها خواهد بود. توجه به گچبری جایگاه عروس و داماد و رعایت اصول شکوه و جذابیت گچبری محل قرارگیری عروس و داماد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گچبری جایگاه عروس و داماد با ترکیب پتینه کاری و نورپردازی که به صورت گچبری نور مخفی اجرا می شود بر زیبایی جایگاه می افزاید. اضافه کردن طرح های کلاسیک و سلطنتی بر روی دیوار و اطراف محل جایگاه حس سلطنت و بر تخت نشستن را به عروس و داماد القا می کند.

 

هزینه گچبری تالار

هزینه گچبری سقف تالار اصولا به میزان پرکاری طرح ها و متراژ کار بستگی دارد. به طور کلی هزینه گچبری بر روی دیوارها نیز به میزان حجم کار و متراژی است که قرار است کار روی آن اجرا شود. گروه گچبری مجتبی پارسایی با سابقه ای درخشان و بهره گیری از اساتید حرفه ای گچبری، بهترین و با کیفیت ترین کار گچبری را با ضمانت و قیمتی کاملا رقابتی نسبت به سایر گروه ها به کارفرمایان عزیز ارائه می دهد. مشاوره و بازدید رایگان از محل پروژه از دیگر خدمات این گروه می باشد.

ضمنا امکان بازدید از پروژه های در حال انجام گروه گچبری مجتبی پارسایی و همچنین ارائه نمونه کارهای واقعی فراهم می باشد. حفظ کیفیت و اجرای دقیق طرح ها و سبک های مختلف، تخصص گروه گچبری مجتبی پارسایی است که در گذر زمان و کسب تجربیات فراوان به دست آمده است. از نظر ما رضایتمندی کارفرما از کیفیت اجرای گچبری مساوی با کسب قطعی پروژه های بعدی ایشان است. بنابراین همیشه بهترین ها را با ضمانت از ما بخواهید.

برای ارتباط با ما با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *