لوگو گچبری مجتبی پارسایی

09121671980

گچبری مجتبی پارسایی برترین طراح و مجری گچبری در ایران

قبل
بعدی

عکس گچبری

فیلم گچبری

ما هر روز کلی پست از کارهامون در اینستاگرام منتشر می کنیم

سوالات متداول

گچبری به عنوان یک روش تزئینی برای  پوشاندن و زیباتر شدن دیوارها و سقف‌ها با استفاده از گچ و ابزارآلات گچبری توسط استادکاران گچبر انجام می شود.

باید در پاسخ به شما بگوییم بله ،گچبری به عنوان یک روش پوشش دادن دیوارها و سقف‌ها با طرح های زیبا، برای بسیاری ازخانه‌ها مناسب است. اما در نظر داشته باشید گچبری به مهارت و تجربه نیاز دارد برای انجام گچبری حتما از استادکاران حرفه ای کمک بگیرید.مجموعه گچبری مجتبی پارسایی این کار رابصورت کاملا تخصصی انجام می دهد.با ما تماس بگیرید 09121671980

.

هزینه گچبری بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله مساحت سطحی که باید گچبری شود، وضعیت و صافی اولیه سطح، میزان تعمیرات و ترمیمات مورد نیاز، مواد استفاده شده، محل جغرافیایی و… می‌باشد. به طور کلی، گچبری می‌تواند هزینه‌های متنوعی داشته باشد.

برای داشتن یک تخمین خوب از هزینه گچبری، بهتر است با مجموعه گچبری مجتبی پارسایی تماس بگیرید09121671980

آیا نیاز به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید؟

نمیدانید کدام یک از خدمات برای منزل شما مناسب است؟

ما به شما توضیح میدهیم...

گچبری یکی از خدمات تغییر دکوراسیون داخلی منزل است که از زمان های قدیم با شیوه و روش های قدیمی استفاده میشد و اما امروزه با سبک های جدید و مدرن برای خانه های بزرگ و کوچک استفاده میشود و خانه شما را به مکانی زیبا و دلنشین تبدیل میکند که در ادامه بیشتر با این خدمات آشنا می شوید.

 

گچبری

گچبری

گچبری یک فرایند ساختمانی است که در آن یک لایه نازک از گچ به دیوارها و سقف‌ها زده می‌شود. این کار برای ایجاد یک سطح صاف و یکنواخت برای نقاشی یا دکوراسیون داخلی انجام می‌شود.

 

گچ‌بری بیشتر برای سطوح داخلی استفاده می‌شود زیرا گچ ممکن است در برابر شرایط آب و هوایی بیرونی ضعیف باشد. برخی از سازندگان با استفاده از افزودنی هایی مانند الیاف و برخی از چسب‌ها، مقاومت گچ در برابر ترک خوردگی و آسیب را افزایش می‌دهند.

 

در بسیاری از فرهنگ‌ها، گچ‌بری هنری به شمار می‌رود و با استفاده از آن نقوش و نمادهای زیبایی روی سطوح ساخته می‌شود.  استادکاران ماهر گچبر می‌توانند با استفاده از ابزارهای خاص، طرح‌های بسیار دقیق و پیچیده را ایجاد کنند.

 

به طور کلی، گچ‌بری یکی از مراحل اصلی و اساسی در پروسه ساختمان سازی است که باعث می‌شود سطوح داخلی خانه‌ها و ساختمان‌ها زیبا و جذاب باشند.

 

بدون تردید اجرای گچبری نیاز به نیروی متخصص دارد. گچبری به منظور زیباسازی فضا انجام می شود. به این ترتیب هنرمند گچبر اشکال متنوع را با جزئیات روی دیوار و سقف ایجاد می کند.

کسی که بتواند یک تکه گچ یا ی سطح گچی را به هر شکل ممکن تبدیل کند گچبر نام دارد.کسی که با گچ کار می کند گچ کار است و کسی که یک اثر هنری با گچ خلق کند گچبر و هنرمند است.

فضای هر خانه ای به چیزی بهتر از دیوار های صاف و سفید و ساده نیاز دارد و با برای زندگی بهتر به مکانی دلنشین و دلباز و همچنین وسایل خانه نیاز داریم تا احساس راحتی در خانه خود داشته باشیم.

گچ یکی از موادی است که با جلوه دادن به دیوار و سقف خانه ، احساس راحتی و رضایت کامل برای زندگی زیبا را فراهم میکند.

هنر گچبری یکی از هنر ها و تخصص های تزئینی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است که دارای قدمتی طولانی است و از زمان های قدیم برای مکان های مختلف استفاده میشده و امروزه نیز از خدماتی است که دارای طرح و مدل و سبک های متنوع و شیک است و افراد زیادی به این هنر علاقه دارند و در منزل خود از این خدمات استفاده میکنند.

گچبری
 
خدمات گچبری مجموعه مجتبی پارسایی دارای سبک و مدل و طرح های شیک  زیادی است که با اینکه افراد دارای سلیقه های مختلف هستند ، برای همه افراد مناسب است و معمولا تمامی آنها بالاخره یک مدل از این طرح ها را می پسندند و آن را برای خانه خود استفاده میکنند.

گچ بری

همانطور که گفته شد گچبری از شیوه های تزئین دیوار ها و سقف های خانه ها است که از دوره اشکانیان به صورت سنتی مورد استفاده قرار میگرفت و امروزه نیز با سبک مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک به صورت پیشرفته تر مورد استفاده قرار میگیرد.

مثلا در زمان های قدیم فقط برای مکان های مجلل و رسمی از این خدمات استفاده میشد مثل کاخ ها ، اما امروزه این خدمات در مکان های مختلف مانند مکان های مسکونی ، اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد که اگر از بهترین و حرفه ای ترین گچبران در محدوده خود استفاده کنید ، میتوانید بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

با توجه به آن چه که گفته شد گچ یکی از پر کاربردترین مصالح در بناهای تاریخ بوده است. گچ از جمله‌ی مصالحی است که در معماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به علت ویژگی‌های آن از زمان های قدیم در بسیاری از بناهای تاریخی استفاده شده است.

تزیینات زیادی وجود دارند که می توانند در چهره کلی خانه شما تاثیر گذار باشند و دکوراسیون داخلی خانه تان را پرجزییات تر و پرکارتر جلوه دهند. یکی از این تزیینات گچبری هایی هستند که ما عموما آن ها را روی سقف ها می بینیم.

گچبری دستی

گچبری دستی یکی از اصلی ترین خدمات گچبری است که در این نوع گچبری هنر گچبر و نوع و مرغوبیت گچ نقش بسیرا مهمی دارد که در واقع گچبری دستی در زیباسازی بنا های مختلف شیوه ای بسیار زیباست که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار میگرفت.

اوج زیبایی و ماهر بودن گچبر در سرستونها و ستون و مخصوصا سقف دیده میشود که میتواند نمای زیبایی هم در خانه ایجاد کند.

گچبری دستی
 
در کل گچبری دستی از هنر های وابسته به معماری است که محلول گچ به همراه آب قبل از آن که حالت جامد به خود گیرد یک مخلوط خمیری انعطاف پذیری را تولید می کند که گچبرها با دستان هنرمندشان و ابزار آلات خاص این کار طرح های زیبا به گچ می دهند و پستی، بلندی و کاستی های بر جای مانده از گچ را را درست می کنند.

در این هنر گچبری که مسئولیت را بر عهده دارد باید تمامی وسایل مورد نیازش را همراه گچ مخصوص برای انجام پروژه آماده کند و بعد از آن با دست های هنرمند خودش و یک سری وسایل ، خدمات را ارائه دهد.

گچبری سنتی

 
هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی،شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است.همانطور که از نام این هنر پیدا است ،مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ می باشد.در ایران نیز گچبری در دوره های مختلف تاریخی همراه با تفاوت هایی بوده است.گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل پذیری،چسبندگی،رنگ مطلوب،کاربرد آسان،فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.

تزئینات گچبری سنتی سبک ها و مدل های مختلفی دارد که هر کدام مورد پسند گروه مختلفی از مردم است برخی از افراد گچبری های سنگین،پر نقش و نگار و رنگی را می پسندند،د رحالی که اشخاص دیگر ترجیح می دهند گچ رنگ سفید خود را داشته و با طرح هایی ساده و سبک اجرا شود.

به عنوان نمونه گچبری، چفت گیری و ابزار زنی طاقچه بسیار ارزشمند هنری از کاخ بیشاپور از سده سوم میلادی در موزه لوور پاریس و قطعاتی از آثار دوره ساسانی نیز در موزه ملی ایران نگهداری می شوند .

هنر گچبری ایرانی اسلامی از چنان جاذبه ای برخوردار است که قطعه هایی از آن در موزه لوور پاریس و موزه ملی ایران نگهداری می شوند .

گچبری کلاسیک

گچبری کلاسیک و شیک و زیبا به همراه نور پردازی اصولی میتواند تاثیر چشم گیری روی نمای داخلی منزل بگذارد.امروزه خانواده های زیادی تمایل به اجرای گچبری کلاسیک در قسمت های مختلف خانه مثل سقف پذیرایی و لابی های ساختمان های نوساز و مدرن دارند.برای گچبری کلاسیک یا انواع گچبری ها باید به سبک خانه و ارتفاع سقف توجه زیادی داشت مثلا وقتی که سقف خانه ارتفاعش تا زمین زیاد است میتوانید از گچبری های شلوغ استفاده کنید حتی اگر شومینه دارید میتوانید دور آن را هم گچبری کنید.

یکی دیگر از مواردی برای باید در نظر داشت سبک مبلمان و دیگر عناصر خانه است.اگر قصد دارید دیوار ها را کاغذ دیواری کنید باید از گچبری کمتری در سقف استفاده کنید و اگر میخواهید سقف خانه پهن نشان داده شود از ترکیب چند مدل گچبری استفاده کنید.

استفاده از گچبری کلاسیک می تواند در ظاهر خانه شما بسیار تاثیرگذار باشد و دکوراسیون منزل را پر جزئیات به نمایش بگذارد. بیشتر از گچبری کلاسیک برای تزئینات سقف استفاده می شود. گچبری کلاسیک میتواند بسیار دارای جزئیات باشد و یا ساده باشد. ولی چنان چه دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد بهتر است از گچبری کلاسیک و با جزئیات برای آن استفاده شود.

برای داشتن گچبری کلاسیک بر روی سقف باید از رنگ طلایی در آن استفاده شود تا دکوراسیونی لوکس داشته باشید. البته نباید کل گچبری را به رنگ طلایی در آورد بلکه می توان ترکیب رنگ سفید و طلایی را در گچبری کلاسیک سقف مورد استفاده قرار داد.

از ویژگی‌های این سبک می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. گچبری دیوارها، مبلمان آنتیک، وسایل دکوری و حکاکی شده، سقف‌های بلند، پرده های گران قیمت و فاخر از این قبیل هستند.

گچبری مدرن

 
تغییر و تحولی که امروزه در سبک و دکور خانه های امروزی به وجود آمده است به دلیل تنوع و گستردگی مدل گچبری مدرن  است که امروزه بسیار گسترده تر شده است.

امروزه گچبری مدرن جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی باز کرده و یکی از پر طرفدارترین تزئینات برای سقف های فضاهای داخلی محسوب می شود.البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند.

گچبری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. گچبری در هر دوره ای از زمان شکل و طرح خاص مختلفی داشته است که در طی گذشت سال ها طرح ها و نقش آن تغییر نموده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن طرح داخلی منازل خود و معماری آن می توانید از سبک هنر گچبری مدرن  برای سقف و دیوار منزل خود استفاده نمائید.

در صورتی که بخواهید برای زیباسازی سقف منزلتان و سقف پذیرایی هم از تکنیک سنتی و هم روش های نوین استفاده کنید می توانید گچبری مدرن  را برای این کار به کار ببرید.

اما توجه داشته باشید که در صورتی که نورپردازی درست و اصولی در کنار طرح گچبری سقف وجود داشته باشد نمای آن بسیار چشم نوازتر و زیباتر خواهد شد.

گچبری سقف

گچبری سقف
 
در معماری داخلی منازل ایرانی, توجه به زیبایی طراحی و دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیاری دارد. از گذشته تا به امروز سقف ها یکی از قسمت های مورد توجه معماران ایرانی بوده است. به همین دلیل گچبری سقف پذیرایی به منظور جذابیت بیشتر اتاق پذیرایی در اغلب منازل ایرانی به چشم می خورد.

یکی از بخش های مهم در هر خانه ای پذیرایی است که باید برای  طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی اهمیت زیادی قائل شد. امروزه از مدل های کناف سقف و سقف کاذب و گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود که مدل های گچ بری سقف پذیرایی در بین طراحان داخلی ساختمان محبوبیت زیادی را از زمان های گذشته تا به امروز داشته اند و علاوه بر این استفاده ازمدل گچ بری سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند.

مدل های سقف های کلاسیک پذیرایی می توانند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به سقف های ساده و سفید در فضای اتاق ایجاد کنند. با تعداد زیاد مدل های معرفی شده سقف پذیرایی توسط طراحان که علاوه بر زیبایی فوق العاده، کاربردی هم هستند محدوده وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شده است. شما می توانید با اضافه کردن نورهای LED یا هالوژنی در سقف طراحی سقف پذیرایی تان را به سطح بالاتر و کامل تری ببرید.

گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه باید توسط گچبران حرفه ای انجام شود که روی کار و تخصص خود حساسیت زیادی دارند و کیفیت کار برایشان بسیار مهم است زیرا سقف ساختمان یکی از قسمت های مهم هر خانه است که اگر شیک و زیبا باشد ، جلوه و ظاهری عالی و جذاب به خانه می بخشد.

توضیحات و نکات مهم

  • بهتر است قبل خرید مواد گچ بری از استاد کار ماهر اندازه دقیق را بخواهید تا در زمان گچبری با کمبود یا اضافه بودن مصالح روبرو نشوید.
  • شما می توانید طرح دلخواه تان را با گچبر در میان بگذارید و از او درباره اجرایی بودن طرح تان مشورت کنید
  • توجه داشته باشید هرچه طرح پیچیده تر باشد در نتیجه زمان  بیش تری برای اجرای آن صرف می شود که همین امر تاثیر مستقیم بر هزینه طرح دارد.
  • چنانچه پروژه نیاز به زیر سازی خاص و یا تعمیر قسمتی داشته باشد ،دستمزد استاد کار برای هر قسمت و هر خدمت جداگانه محاسبه می شود.
  • حتما از یک استادکار ماهر و با وجدان برای انجام پروژه تان کمک بگیرید تا علاوه بر پرتی کمتر کار ،به زیبایی و بی عیبی کار نهایی دست یابید.
  • قبل از انتخاب استادکار ماهر حتما نمونه کارهای اورا ببینید.
  • هزینه کارهای خاص با طراحی ویژه به صورت توافقی تعیین می شود.

عوامل تاثیر گذار بر اجرت پروژه

  • موقعیت پروژه
  • نوع طرح
  • میزان ساعت کار
  • متراژ

هزینه و قیمت گچبری و گچکاری در کرج و تهران

گچبری، کنده کاری ساده روی گچ ، گچ کاری و گچ بری تزئینی بخشی از فعالیت هایی است که در بازسازی ساختمان انجام می شود. قیمت گچبری با توجه به سطح کار سنجیده می شود. انجام گچ کاری یا گچبری تزئینی روی سطوح صاف و سطوح ناصاف امکان پذیر است و هزینه متفاوت می باشد. اجرت گچبر و قیمت مصالح و ابزار روی قیمت گچبری تاثیر دارد. جهت ثبت سفارش گچبری، کنده کاری ساده روی گچ و یا گچبری های نقش برجسته و حجمی با ما تماس بگیرید.

قیمت گچ کاری ساختمان با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. رایج است که قیمت گچ کاری را با توجه به متراژ کار تعیین می‌کنند و بر اساس واحد مترمربع می‌سنجند. قیمت گچ کاری دیوار و قیمت گچ کاری سقف متفاوت است و برای هریک از این موارد قیمت جداگانه‌ای تعیین می‌شود. مدل گچبری می‌تواند در هزینه گچ کاری تاثیرگذار باشد و آن را افزایش دهد. طبیعی است که هرانداره کار گچبری و گچ کاری ساختمان بیشتر طول بکشد، هزینه‌ی نهایی افزایش خواهد یافت.

برخی از افراد تمایل دارند تا طرح دلخواهشان روی دیوار پیاده شود؛ برای این کار لازم است تا طرح موردنظر به گچبر اطلاع داده شود و راجع به امکان اجرای این کار از وی سوال شود. سعی کنید پیش از شروع با استاد گچبری در مورد نحوه‌ی کار و قیمت گچبری به توافق برسید. به علاوه توجه داشته باشید که حتما پیش از شروع، نمونه کارهای انجام شده توسط متخصص گچبری را بررسی کنید.

برای دریافت خدمات در تهران ، کرج و برخی شهرستان ها و یا برای آگاهی از قیمت ها با شماره 09121671980 تماس بگیرید.

خواندن کمتر بیشتر بخوانید

مشاوره تلفنی رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید